۶ دلیل مهم برای طراحی گرافیک حرفهای و اهمیت آن در دنیای امروز
ممکن است شما به عنوان مالک یا مدیر یک کسب و کار، دغدغههای روزانه بسیاری در فعالیتهای جاری خود داشته باشید، لذا امکان این وجود دارد که وسوسه شوید تا از نیاز کسب کارتان به خدمات طراحی گرافیک حرفهای صرفهنظر کنید. اما بهره بردن از طرحهای گرافیکی حرفهای میتواند یک قدم مهم و صحیح در راستای ساختن و پیش بردن یک بیزینس حرفهای باشد. شش نکته زیر بر اهمیت طراحی گرافیک برای بیزینس شما تاکید میکند.
شناخته شدن برند
یک لوگوی عالی آغازگر شکلگیری ساختار بصری کل برند شرکت شما بوده و تاثیر خود را در کوچکترین جزییات کسب و کارتان میگذارد. دیزاین لوگوی شما میبایست مخاطبان شما را به صورت کاربردی، جذاب و حرفهای هدف بگیرد. ساختار بصری برند شما باید بتواند ارتباطی مستقیم با محصولات و خدمات فوقالعاده شما برقرار کند و شما یه خدمات طراحی گرافیک حرفهای و درست و حسابی نیاز دارید تا این ارتباط را برقرار کنند.
اتحاد شرکت
کارمندان شما با انبوهی از سربرگ و ست اداری، صفحات وب، لباسهای فرم، مطالب چاپی و سایر المانهای گرافیکی احاطه خواهند بود. اگر میخواهید یک فضای کاری شاداب و سالم داشته باشید، کارمندان شما باید بتوانند با طرحهای گرافیکی یکپارچهای که شما برای کسب و کار خود انتخاب میکنید، متحد شوند. یک ساختار گرافیکی واحد باعث میشود تا کارمندان شما و خودتان در محیط کار با ثبات بصری مواجه بوده که به آرامش ذهنیتان کمک شایانی خواهد کرد.
حرفهایگری
شما نیاز دارید تا شرکتتان در نگاه اول تاثیر فوقالعادهای روی مخاطبان، مشتریان، فروشندگان خود و… بگذارد. بطور مثال، لوگو، فقط کسری از ثانیه فرصت دارد تا تاثیر خود را در همان نگاه اول بگذارد. یک طرح ارزان و غیرحرفهای تاثیری نامناسب روی مخاطبتان میگذارد و از بین بردن این وجههی اولیه شکلگرفته در ذهن مخاطبتان که شاید شرکت شما توان مالی یا سلیقه ی کافی برای برآمدن از عهدهی یک طرح حرفهای و شیک را ندارد، ممکن است بسیار سخت باشد.
ارتباطات
سودمندی طراحی گرافیک بسیار بیشتر از لوگو، ست اداری یا حتی وب سایت شما خواهد بود. طراحی گرافیک میتواند از لحاظ بصری به شما کمک کند تا پیام و ایدههای خود را راحتتر به مخاطبان خود برسانید. در بسیاری از موارد توانایی طرحهای گرافیکی از کلمات تنها بسیار بیشتر است. شما میتوانید از طرحهای گرافیکی حرفهای جهت ایجاد یک تصویر مثبت و دوری از ابهامات بهره ببرید.
کارایی و بهرهوری
طرحهای گرافیکی نامناسب میتواند تاثیر نامناسبی روی بهرهوری کارمندان و کارایی کلی فضای کاری شرکتتان بگذارد. بطور مثال وب سایت شرکتها یکی از مواردی است که نمونههای طراحی نادرست به وفور در آن دیده میشود. یک طراحی کاربردی باید دارای امکانات مفید، امکان جابجایی و دسترسی راحت به منوها، فونت و رنگهای مناسب، باشد. یک وب سایت با رنگهای کورکننده، فونتهای متنوع و منوهای خارج از دسترس برای مشتریان و کارمندانتان دردسر ایجاد خواهد کرد.
هزینه
یک طراحی بد میتواند برای شما خیلی گران تمام شود. اگر به دنبال یک طراحی ارزان قیمت و اصطلاحا چیپ بروید ممکن است کاری تحویل بگیرید که امکان چاپ آن به کلی وجود نداشته باشد. اگر طرح نهایی برای چاپ آماده نباشد، مجبور خواهید شد تا دوباره از ابتدا برای یک طرح جدید هزینه کنید. همچنین یک تیم طراح گرافیک شایسته طرحی آماده میکند که اجرای نهایی آن خیلی گران نباشد. با همکاری با یک تیم طراحی گرافیک کاربلد شما را از دور ریختن بودجه تبلیغاتیتان مصون میدارد.
نادیده گرفتن نیاز سازمان شما به طراحی گرافیک مدرن و حرفهای میتواند تاثیر مستقیمی روی مشتریان، کارمندان و فروشندگانتان بگذارد. بکارگیری طراحی گرافیکی مناسب میتواند همه جنبههای مختلف کسب و کارتان را رشد دهد. قبل از نادیده گرفتن نیاز کسب و کارتان به طراحی گرافیک، ۶ مورد فوق را برای خود یادآوری کنید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.